ensam

Jaha det är söndagkväll och jag sitter själv och vart är Tim?? Jo i Vadstena och spelar hockey så han kommer hem runt 12 tiden ikväll. Syster med följe kom förbi en sväng och åkte precis testade lite kinect och kollade på sista minutrarna av Liverpool matchen, som dom vann GUTT!!

Ska snart titta på Solsidan och mysa med Cookie, tränade både igår och idag så tar en chokladbit som belöning;)
Men idag kändes träningen inge bra, kändes som träningen inte gav något alls. Visst va trött i benen och armarna men inte trött om man säger så blev sur på vägen hem för det, blir ett pass i morgon också:)

Är väldigt sugen på att gå ut nästa helg, någon som vill me??

Det som va tråkigt i helgen va att man fick höra att Lena Nyman har gått bort:( Tycker hon va en riktigt härlig människa det va krut i henne:) Och så har man ju växt upp med Lovis från Ronja rövardotter, när jag va liten så tyckte jag om henne som mamma som va den som styrde och ställde i mattisborgen:)
Hon har gjort många filmer, har inte sett mer än en tredjedel men dom jag sett är bra.
Vila i frid Lena.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0