fika

Då har man klivit upp och städat undan för snart kommer mamma och syster som bjöd in sig själva på fika hos mig :)
Ska se om jag kan bjuda på min jordnötssmörspaj till dom hehe, den blev god faktiskt men tog väldigt lång tid innan den stelnade så gör den på morgonen eller dagen innan ni ska bjuda på den. Receptet kommer upp här sen.

Sen har syster och jag blivit tillsagda av mamma att följa med hem och äta hehe så hon drar med oss hem för lunch hehe mamma är för gullig:)

Hunnit med att stå på crossen i 20 min innan här nu så är redo:)

Åh antingen idag eller i morgon kommer vårt kinect:D

usch måste nog äta nått min mage skriker så jag mår illa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0