Gaygalan

Kollar på gaygalan och är rätt underhållande:)
Och deras hederspris gick till Joel Burns som talade bland politikerna i Texas efter att flera hade tagit självmord som blivit mobbade pga att dom va eller blev utpekade som bög. Detta talet han håller får en att börja gråta.. Jag är glad att jag inte bor i usa det är jag för allt är mer extremt där och religöst och där är det verkligen som att homosexuella kommer från satan det är snarare dom som mobbar människor till att begå självmord som kommer från helvetet som är mindre värda!! Extremister får mig att må illa!
Och föräldrar som helt plötsligt inte kan älska sitt barn bara pga att den har en annan läggning än de själv, det är fortfarande ditt barn och är precis samma människa du alltid älskat!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0