God morgon välling

Då dricker jag min första mugg med välling idag, la i massa blåbär och är faktiskt gott:) Den är fullproppad med massa olika viktiga vitaminer för immunförsvaret och benstommen och massa järn och mineraler så varför inte dricka det bara för att det står välling??
Varför tror ni barnen får dricka det när dom är så små??

Kan säga att jag drack barnvälling tills jag gick i lågstadiet för att jag tyckte det va gott;)

Mår faktiskt fortfarande inte helt hundra:( kände att min hals va uppsvullen igår och frös som fasen igår. Känner att halsen är inte riktigt 100 än och känner mig matt i kroppen men ska dricka min välling och se, så drar jag till stan och tränar.

Får se om Tim är hemma ikväll eller om han är på bortamatchen, den är nämligen i Rydaholm så är ju en bit och då måste han ta så mycket ledigt från jobbet och jag tycker inte det är värt dom pengarna att bli av med när dom ändå inte kommer gå vidare till kvalet. Men han får ju bestämma själv, det är ju sista matchen för i år så då åker han väl mest för det vilket jag också förstår men just nu känns det meningslöst att tappa pengarna för det eftersom han har fått ta ledigt fler gånger för det.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0