händer knäppa saker

Hehe det händer knäppa saker i våran sängkammare, Tim va uppe och såg Foppas comeback medan jag gick och la mig. Sen minns jag att han kommer in men sen minns jag inte riktigt kommer bara ihåg att jag sa tandläkaren. haha

Jag hade visst pratat med honom och jag minns att jag nämnde tandläkare men vet inte varför, så när han kom in så såg han att jag va vaken så han frågade om jag varit vaken hela tiden..
Och varför jag i så fall inte kom upp och kollade på hockeyn men då hade jag svarat att Tim inte varit hemma:O Så han undrade ju vart han då varit, hehe han hade varit hos tandläkaren.
Och vad skulle Tim göra hos tandläkaren kl. 03.00 ?? Jo kolla tänderna!! haha

Helt knäppt att man kommer ihåg att man sa något sådant men inte varför haha.
Sen på morgonen trodde han att jag pratade i telefon.

Vi har knäppa saker för oss;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0