helt slut

Då va man hemma igen efter träningen, helt slut i kroppen så känns skitbra:)
Bestämde mig för att sola innan träningen, det va skönt att känna lite värme i denna kylan:) Sen kom Anja och vi ställde oss på crosstrainern. Jag valde ett intervall pass på 20 minuter på den och fan vad trött man va sen men flåsade bara några sekunder för min kropp har en jäkla återhämtningsförmåga. Sen drog jag vidare till gymmet och körde riktigt tufft där.
Sen började zumban vid halv 7 och är ju väldigt svårt att hänga med riktigt första gången för är mycket på en gång men man känner att man använt höfterna i alla fall;) Va riktigt tufft faktiskt så kanske inte ska köra riktigt så tufft på crossen innan;) hehe

Känner mig helnöjd efter denna dag men bara för att man körde så tufft så börjar man jobba på morgonen i morgon (första gången mitt i veckan denna månad) och just i morgon, kommer vara riktigt trött känner jag för kan lägga mig i soffan nu och somna. Men måste ha mat först så nu göra lite kalorisnål mat till mig och mer mat till Tim;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0