hemma en kort stund

Ja nu va man hemma igen efter en dag i Kalmar, det blev fler kökshandtag och två innekuddar till dom fina kuddfodralen jag fick av Anna när hon va i Thailand:)
Sen va det clubdag på Citygross så vi hamnade där bland alla dårar som vill ha det billigt, för va mycket erbjudanden för clubkunder. Värsta va vid lösgodiset som dom sålde för 29:-/kg vilket är jävligt billigt så helt plötsligt blev alla godisgrisar för att det va billigt haha jag va inte en av dom jag avstod sånt skit:)
Stackars dom som arbetade där hehe dom hade att göra speciellt vid köttet där det va 29:-/kg för blandfärs dom han knappt köra ut en vagn till med förpackningar innan kärringarna va i vagnen och slet. Fattar inte kan ni inte låta dom få ut allt i hyllorna innan ni rotar efter den förpackningen som ser finast ut?? Har ni aldrig handlat billig köttfärs innan?? eller fått mat i er innan?? Herregud!

Sen va vi och hälsade på Roland (mammas kusins man som ligger på sjukhuset som jag skrivit om innan), nu har dom i alla fall igår sytt igen magen så nu hoppas vi att det går på rätt väg:)

Nu när Tim duschat klart så ska vi storhandla och sen blir det hockey:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0