hemma

Då va man hemma igen, blev att umgås och luncha med Sofiegullet lika trevligt som alltid:) Men tror ni inte jag glömde mitt nordicclubkort hemma så får ställa mig minst 1 timme på min crosstrainer snart istället och kolla på Gossip Girl medan Tim är på hockeyträning:)

Rätt roliga sätt killar flörtar på haha genom bilen lixom ett säkert avstånd från den andra;) hehe hade en BMW efter mig hela vägen till Nybro, jag körde förbi honom när han körde ut på motorvägen och jag kollar alltid på folk jag kör förbi (vet inte varför bara blir så) och så kollade han på mig och vinkade medan jag bara skakade på huvudet och drog om lite fortare:)
Men efter mig hängde han hela vägen även att jag ena stunden körde om flera bilar i 120 till att jag själv körde i 100 sen men inte skulle han om utan han låg bakom hela tiden.
Sen skulle han svänga  vidare mot St. Sigfrid efter 3 mil efter då blinkar han med hellysen så jag kollar bakåt och då vinkar han och kör iväg haha. (I still got it) haha
Hade han sett vad jag har på fingret hade han nog kört om mig direkt på motorvägen.
I have my man, so fuck off;)

<3 Ja nu har han faktiskt klippt sig efter detta kortet så mycket finare och inte lika skäggig;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0