Husesyn

Jaha idag har man varit och jobbat och haft fackmöte, mellan dom två så åkte jag med Sofie hem till sig så jag äntligen fick se hur hon bor:)
Du har ett jättefint hus gumman förstår att du trivs där:)

Sitter just nu och väntar på Tim som kommer hem från träningen när som helst. Har gjort en tomatsoppa med pasta så jag hoppas den går att äta:)

Känner mig jättedålig som inte tränat idag:( men i morgon tar jag igen det innan jag börjar jobba vid 13, jag ska vara helt slut (blir segt på jobbet men det går jobbar med angelica och Eva) Men jag varnar er brudar när jag kommer så kommer jag ligga på bordet tills jag börjar jobba;)
Köpa med mig någon återhämtningsdryck från nordic, dom har ju rätt mycket sånt:)

Nu kom Tim dax att äta:)

tjaoo

Kommentarer
Postat av: Sofie

Nawh, vad du är gullig;)

2011-02-11 @ 02:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0