Kallt

Då har det frysit på i natt, fan också!!
Är uppe tidigare än vanligt när jag är ledig men det är för att jag ska till Kalmar med familjen och mammas kusin vars man ligger fortfarande på sjukhus efter mer än 2 månader (vilket skulle tagit 2 veckor), så vi ska på Ikea och lite sånt.

Sen ska man hem och när Tim slutat jobba så ska vi storhandla sen på hockey, så idag slipper jag vara hemma och städa:) wihoo

Ska till Anna 11 mars har jag nu bestämt ska se om jag kan få ledigt på fredagen eftersom jag ska ta buss upp och dom går tidigt.
Det är 1 månad dit men jag kommer gumman:) Äntligen!!

Ha en bra dag alla.

Kommentarer
Postat av: ANNA

ÅH VAD JAG LÄNGTAR!! <3

2011-02-09 @ 20:00:16
URL: http://ettsmultron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0