Kroppkakor

Idag blir det hem till mamma med syrran och göra kroppkakor:) Ska försöka lära sig hur man gör.

Igår hade vi lite fikamys efter vi varit duktiga så såhär såg det ut:)

 

Testade nya ballerina kladdkaka vanilj men jag är mer för den vanliga, vanilj är inte riktigt min kopp te. Dom små efterrätterna va riktigt goda:) Det va kokta päronbitar underst sen päron och vanlijmousse med sockerkaka i  och över pärongele och vit choklad. I mitten låg en klump med chokladmousse så det va riktigt gott:)

 

Tänkte jag skulle kolla upp lite sidor som säljer tårtdekorationer och sugarpaste för blivit intresserad av att försöka göra fina cupcakes och tårtor:) läser en blogg, hon gör massa sånt och köper grejer så hon kan göra fina blommor på och sånt:)

 

Här är bilder från hennes blogg på sånt hon gjort:)

 

 

 

Tänk om man kunde bli så bra:) Här är hennes sida  St heaven Street


Kommentarer
Postat av: Caroline

Vad kul att du tycker om det jag gör Ida! Blir verkligen glad av att höra det!! Och tack för att du länkar mig :). Ska svara på dina frågor på bloggen så ta dig en kik där under dagen. Kram på dig

2011-02-28 @ 12:34:20
URL: http://stheavenstreet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0