Like old times

Idag ska jag jobba på Lindex i Nybro tillsammans med Linnea och en som jobbar där nu för tiden:) Blir som gamla dagar då Linnea och jag jobbade i Nybro så ska bli kul:) Se hur många kunder som reagerar;) Nybro är ju inte så stort så dom har koll på personalen och dom har sett mig jobba i Kalmar så dom har bättre koll än en själv.

Sen ska man snabbt hem och fräscha till sig sen blir det in till Kalmar på "kalas" då Tims yngsta brors nyblivna sambo har fyllt 20 så blir smörgåstårta, så får köra lite powerwalk i butiken idag så man bränner lite kalorier tills dess;)

I morgon är jag i alla fall ledig och ända till torsdag så ska bli skönt:)

Nä fixa färdigt håret nu, ha en bra lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0