Måndag

God morgon, har sovit ut idag och det va riktigt skönt:) Cookie brukar vilja ligga kvar och mysa hur länge som helst men halv 10 så ställde hon sig på mig och sen gick hon ner från sängen och pep så gick upp.

Tar paus från träning idag annars blir det att jag tränar 5 dagar i streck och min kropp känner jag måste vila i mellan också så idag blir det vila. jobbar 14-19 idag så skönt också att inte behöva köra in vid 11 så kan jag kanske klä mig lite vårigt på jobbet :) Det snöar ju fortfarande här fan ta aldrig slut ju:(

Nån som såg big brother igår? Man kunde ju inte låta blir så klart så man kommer väl sitta där och glo om kvällarna nu antar jag.

Oj oj mina ben är rätt slut fortfarande sen igår, dom hade nog inte orkat ett gympass till eftersom jag kör rätt tungt för benen.
Men i morgon är det stenhårt igen på gymmet:)

Dom på jobbet är så gulliga, har fått höra många gånger nu att dom tycker jag har gått ner mycket:) Det blir man glad för att det syns så väl men har ju mycket kvar men sånt peppar en att fortsätta:)


Börjat fundera vad jag ska önska mig i födelsedagspresent, det är lika bra för frågorna börjar komma nu och har inget svar till dom just nu;) Fyller ju 25 den 15 april och tiden går så fort så lika bra att börja kolla:)

Drömmen hade ju varit att få det smyckestället från USA som är en stor spegel med skåp i som jag haft med i bloggen innan:)

Sen så klart skulle det vara skönt med spabehandlingar för man unnar sig inte det själv fast man borde så det är ju alltid kul att få:) Eller pengar till resa för detta året kommer resan det ska den göra!

Hoppas jag kan få semester på min födelsedag och att någon kan byta min helg med mig så jag kan ha födelsedagkalas samma dag och hoppas mina vänner kan komma då:)

Nä ska göra mig i ordning lite ska fundera vidare på presenter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0