ombyggnad

Ja jag håller på och fixar i köket idag, trodde det skulle ta en timme ungefär men helt plötsligt blev det ett heldagsprojekt;)
Håller nämligen på och byter till nya handtag på alla luckor i köket, äntligen:)
Men det visade sig att jag behövde borra större hål för dom nya och hade ju inte någon laddad borr så borrar några hål sen laddar jag den hehe så tar lite tid så nu väntar jag lite så den orkar dom sista hålen me:)
Kommer med bilder sen när det är färdigt:)

Skönt att få lite omgjort i köket, tycker om när det förändras lite hemma ibland så man blir mer nöjd:) Mitt projekt i sommar är att måla om i sovrummet hade jag tänkt till en mer ljus nougatfärg i hela och kanske någon tapet bakom sängen men det hinner jag fundera mer på:)

Tim blir nog galen men han slipper ju göra det för vill jag ha något gjort så gör jag det själv (i alla fall när det gäller inredning), Tim har sagt att han litar på mig när det gäller inredning och det borde han för älskar inredning och förnya så litet öga för det har man ju;)

Han projekt som han hade förra året blev uppskjutet av någon anledning så hans projekt återstår till vår/sommaren;) Du kommer inte undan så medan jag är inom hus och inreder så är du ute och fixar staketet;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0