paus

Idag tar jag en paus från träningen, känner att min kropp är helt slut så idag är min vilodag så börjar allvaret i morgon igen till fredag:)
Har tränat 4 dagar i rad så vila är väl en bra ide idag? (ska inte få dåligt samvete nu)

Jävlar vad det blåser ute typ storm:( så känner också att ska jag köra bil idag så är det till jobbet bara för fan va jobbigt det är när bilen far åt alla håll längs vägen för att vinden tar tag i bilen.

Mamma kommer snart på fika så får väl fixa lite kaffe.

Tim gick upp vid 5 idag, blä vad tidigt så ses vi vid 10 ikväll för dom har 2 timmars träning idag och är i Oskarshamn och jobbar idag så blir hem, packa och åka igen för honom medan jag jobbar 15-19:(

Fattar inte hur tågbiljetterna kan vara så jävla dyra:( Kollade tågbiljetter till E-tuna typ 3 veckor framåt och den billigaste låg på 900:- och då är det bara ditresan:( fy fan. Och tänker på dom som går till arbetsförmedlingen där dom säger att man ska söka jobb långt bort, men vem fan vill göra det om man har verkligen bosatt sig någonstans. Och pendla blir ju bara dyrare och dyrare både med sj och med bil, helt sannslöst.

Vill ju helst slippa köra upp till E-tuna men sj är ju kört så får väl kolla om man kan ta swebuss en bit sen tåg en bit kanske. Får prata med Anna och kolla hon som har koll:) Vill till min Anna så snart jag kan för saknar henne så:( <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0