Sista dagen denna veckan då

Jaha söndag och ännu en vecka har gott, tiden går så fort men just nu så gör det inget för då kommer vi närmre våren lite fortare;) För snöar ute idag igen:( Kommer ju mycket snö så kommer ta lååång tid innan det försvinner:(

Sitter här och dricker min välling;) Ska träna efter jobbet idag också tänkte jag, ta igen för förlorad tid:)

Tim sover och det hade jag också velat för somnade nog inte förrän halv 2 sen vaknade jag vid 4 och sen vid 7:( Får sova lite längre i morgon så längtar dit:)

Såg ni melodifestivalen igår?? Herregud vad dåliga låtar och Sara Lumholt vart har din sångröst tagit vägen?? Den va i alla fall inte där igår när du sjöng jäkla vad illa det lät. Och Eric Saade lät lika dant som förra året men med "popular" vilka texter på hans låtar, men den va i alla fall lite show i resten bara bläää... blaha

Nä måste göra mig i ordning..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0