Träning, shopping och städ

Jaha då har man gjort lite idag då, åkte till Kalmar vid 9 i morse för Tim hade lovat att åka skridskor i Kalmar ishall med sin kusins barn. Så medan dom åkte så åkte jag och tränade ett långt pass så det va skönt:) Somnade nästan när jag låg i bastun hehe vi kom hem vid nästan halv 2 i natt och sen ringde klockan vid 8 så man va inte så pigg, beställde taxi vid 12 men kom efter 1 så man va inte så glad för man ville hem och sova.

Men efter träningen gick jag runt på stan tills Tim och hans bror kom då gick vi lite i butiker och jag fick en klocka av Tim:) Fick välja ut en jag ville ha på ur och penn så ville han köpa den till mig:)
Sen åt vi på Thai silk och är lika gott som alltid;) Sen gick vi en runda på H&M där man alltid hittar bra fins saker:)

Sen åkte vi hem (handlade i mellan) och började storstäda, vi har mycket kvar men vi har rensat i alla garderober och vår byrå med kläder. Så vi har en full sopsäck full med kläder som vi ska skänka bort till de som behöver det mer och en säck med kläder vi ska slänga som ändå är sönder och bhar som blivit fula.
Sen har jag en säck med kläder jag tänkte sälja på tradera om det går:)

Köpt lite efterrätt till oss ikväll eftersom vi varit duktiga:)

För en gångs skull en bra söndag där det händer både bra och nödvändiga saker:)

Detta linnet fast med ljusa blå ränder:) Sen köpte jag ett armband med guld och mockaband:)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0