Träning

Jaha snart dax att bege sig till gymmet då äntligen, har 2 dagars träning att ta igen:)
Sen jobbar jag 13-19 så hoppas man inte är helt slut hehe. Tim stackarn försov sig idag kan bero på att han lyckades sova i soffan igen hehe han somnar alltid i soffan och att få han upp ur soffan och gå och lägga sig i sängen är inte det lättaste;)

Fy vad det snöade igår:( Varför??! Va förjävligt att köra hem igår när det va sånt slask på vägen som började frysa på så inte långt i från mitträcket kan jag säga. Sen va man tvungen att köra om saltbilen, tycker inte om det för deras stråle med salt sprutar mitt på bilen:(
Hoppas det inte fortsätter snöa idag för då blir jag ledsen:( Ledig i helgen i alla fall så slipper köra till jobbet om det snöar som dom sa att det skulle:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0