vilken dag

Då va man hemma igen och är jättetrött. Gick i alla fall bra på styrelsemötet så känns bra:)
Skulle kunna lägga mig i soffan nu men får väl göra mat till han kommer hem sen efter träningen.

Denna unnar jag mig idag, inga kalorier i så gör inte så mycket:) Va och handlade innan jag kom hem och köpte för att testa God morgon välling för vuxna som man kan köra antingen till frukost eller mellanmål med låg kalorihalt och massa vitaminer och mineraler, så tänkte nu när jag är sträng med det jag äter och min träning så kan det ju va en bra grej att ta som mellanmål innan träningen:)

Man kan lägga i frukt och russin om man vill så det blir lite att tugga:)

 

 

Kan vara så trött som jag är för känner mig lite krasslig i halsen och näsan rann mycket idag:( Jag får inte bli sjuk inte nu!! Fan heller att jag ska!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0