Vinter en gång till

Jaha då va det riktig vinter en jäkla gång till:( Det är bara februari så vad förväntar man sig? Men eftersom vintern började så tidigt så är man riktigt trött på det nu:(
Snön har lagt sig och täcker marken igen och det är 7 minusgrader:( Men solen skiner i alla fall men det vet man ju inte hur länge det håller, ska väl komma lite mer snö för att jävlas.

Kollade på Harry Potter igårkväll men tycker den va så där det hände inte så mycket, så dom har väl sparat det bästa till nästa film.

Se om Tim kommer upp snart, han kollade på Foppas comeback i natt hehe och jag drömde nog för när han kom in och la sig så babblade jag om att han hade varit hos tandläkaren och kollat tänderna haha *knäpp*
Och nu när han vaknade trodde han jag hade pratat i telefon bredvid honom så vi har våra lustiga saker för oss i sängen;) hehe

Ska hem till mams och paps till lunch och äta sen får vi se vad som händer idag/kväll.

Och min Anna är iväg på Svenska Rally nu i helgen, jag som ville följa med:( Men lyckas aldrig pricka in datumen när det är:(
Men hoppas du har en bra helg Anna <3



Nähä göra lite frukost kanske, lite kaffe i alla fall:)

Ha en bra helg alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0