bilbesiktning

Jaha idag har vi då besiktat bilen och det gick bra:) *pustar ut* blir så nervös när man gör sånt när det gäller bilar för man vill inte skicka in den till verkstan för massa skit.

Sen va det lunch hos mina föräldrar, blev älggryta:)

Igår hade vi det mysigt att bara ta dagen som den kommer. Det va soligt men kallt för det blåste, vi gick på stan en runda och Tim fick för sig att gå till frisören och klippa sig *äntligen* hehe;)
Sen åt vi lunch på stan och jag köpte några buketter tulpaner så är fint hemma:)
Sen köpte vi hem saker till kvällen, det blev liten ostbricka och sen till efterrätt en morotskaka. Och sen kollade vi på film det blev " Tron legacy" den va rätt bra men jag hade problem att förstå vad den världen va gjord för eftersom vi inte hade någon svensk text på filmen och många gånger dom pratade otydligt så va lite svårt.



I morgon är det jobb igen men först ska jag till min PT och ställa mig på vågen (har fått skjuta fram tiden tills imon) och är väldigt nojjig för tror jag inte kommer bli glad eftersom jag inte tränat på mer än en vecka och druckit i helgen så känns inte alls bra men som sagt det har gått 6 veckor och har långt kvar för kör ingen mirakelkur utan riktig mat och mycket träning och prioriteringar vad jag får unna mig. Så bara man ser procentuell skillnad så är jag glad så man vet att detta funkar bra för mig. Men väldigt många undrar hur mycket jag gått ner för det syns så väl på mig att jag måste verkligen gjort det så lite positivt måste ju vågen visa i alla fall.

Ha ett svagt brännsår i pannan som jag och Anna såg i söndagsförmiddag, har ingen aning vad det är men på ett dansgolv vet man aldrig vad som händer för mycket händer i luften och puttande och allt..
Hade superkul med Annastumpan i helgen vi hade en riktig tjejhelg vilket inte är ofta man har..

Några bilder kommer senare, man tog inte så många.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0