Blåsigt

Det är jättefint väder ute, soligt men bara för det så blåser det som fan så man kan ju inte direkt sitta i solen och njuta idag heller:( Mamma och pappa är på stan snart så åker väl ner och kolla läget lite:)

Börjar jobba vid 15-19 som vanligt så har tid på mig att göra nödvändiga ting.

Jobbar idag och i morgon sen är jag ledig 5 dagar ska bli skönt och då blir det mycket hemmagöra, måste tvätta fönstrena sen tänkte jag baka lite kakor som jag kan ha sen till min födelsedag och kanske försöka mig på att göra en tårta så jag lär mig för vill ju göra min egna till kalaset och då måste den va riktigt fin så måste öva:) Sen får folk höra av sig om dom vill komma och fika för att äta upp tårtan sen hehe.

Tänk om man kunde göra dessa tårtor själv:)

Den här hade varit perfekt för mig fast bara en  våning:)
































Denna va ju för cool haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0