God morgon

Då va det söndag igen, har inte orkat sitta här och skriva i helgen för varit trött och prioriterat soffan:)
Jobbar 9-16 idag sen ska jag iväg och träna, det gjorde jag igår också för på onsdag ska jag träffa Calle min PT för att göra en uppföljning så ska ställa mig på den där vågen igen och vill ju att det är skillnad på den så ligger i nu:)

i morgon börjar inventeringen på jobbet av hela butiken, men innan dess ska jag förbereda fönstret tills på tisdag:) Jag får äntligen göra ett skyltfönster i min butik:)
Så i morgon jobbar jag 9-20 och sen på tisdagen inventerar vi på morgonen så då blir det 7-18.

Nähä göra sig klar för att åka.

Ha en bra söndag ni som får vara ute i solen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0