Härliga vår

Idag är man ledig och det är soligt ute så jäkla skönt:) Syrran kommer på besök hon va också ledig och hade tråkigt så får se vad vi hittar på. Hon kommer med förslaget kosta outlet hehe vad förvånad jag blev;) Så får se om det blir det eller bara sitta ute och sola lite:)

Man är på så bra humör och allt känns så härligt bara pga solen är framme och man kan ha dörren öppen:)

Nu har vi på Lindex fått in vår fina Trenchcoat för 299:- så passa på innan den tar slut. Har fått in en fin kofta också som man inte kunde låta bli:)

Så här kommer lite vårinspiration till shoppingen:)










































Trenchcoat för 299:- vårens stora trend
kofta 299:- Använder den utan skärp för den faller så snyggt och med trekvartsärm som jag gillar:)
Riktigt söt tygväska rätt stor 199:-
Och en väldigt fin klänning 399:- med vita prickar på.

Idag kör jag beiga chinos med conjaksbälte och svart linne och den grå koftan:)

Har ett antal högar med tvätt att ta i ute med, lika kul som alltid. Man kanske kan hänga det på tork ute idag??:)

Senare så ska jag till Tims föräldrar då hela familjeskaran med bihang kommer på middag. Dom gör så ibland då dom köper en stor hela fisk så försöker dom få ihop så alla kan komma. Det är inte lätt kan jag säga, bröderna jobbar på samma jobb så inga problem det är vi bihang som jobbar i butik som är svårfångade hehe men idag gick det:)

I dag är det lillördag så egentligen varför inte bara sitta i solen och ta ett glas vin;) hehe får se hur det blir med det.

Har träningsvärk i magen och armarna idag efter det nya passet jag fick igår så känns rätt skönt:)

Okey tillbaka till solen;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0