Misslyckat försök

Jaha då blev tårtan helt misslyckad som orkade inte ens försöka göra mer på den, nästa gång köper jag sugar paste för denna ville aldrig bli fast så den är jävligt söt. Men fyllningen blev god så är lite jobbigt, skulle köpt marsipanlock ifall så kunde jag bara bytt ut den men ne jag åker inte en gång till och handlar det.

Får se om någon vågar äta den;) Jag har ätit en bit det gick bra men bara man inte får för mycket sugar paste i munnen;) hehe

Aja man måste ju misslyckas innan man lyckas så ska beställa hem allt som behövs till min tårta så borde det gå mycket bättre.

Har liksom aldrig i hela mitt liv gjort en tårta visst är det hemskt men sant så borde inte lyckats helt ändå;)

Nu får mina grannar bli försökskaniner;) Se om dom spottar ut den;) Hon är gravid och gillar sötsaker men detta blir nog lite väl ändå Hanna;)

Hehe passande text va:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0