Mitt paket har kommit idag

Idag kom mitt paket med saker jag beställde från dreamcake.se med saker så jag kan göra dekorationer på tårtor och cup cakes:)
Men vad tror ni inte jag glömde beställa om inte det viktigaste, sugar paste:(
Bara för att jag fick göra om min beställning så såklart glömde jag ta med den så får göra en till beställning nu för det:( Aja hinner inte börja med tårtor och sånt förrän om nån vecka för i morgon börjar jobbet igen och jobbar till nästa helg då jag åker till Anna:D Sen är jag ledig 2 dagar efter det så då tänkte jag försöka mig på min första tårta:)

 

Sen skulle min katt vara lite cool igår och hade Tims palestinasjal på sig hehe så söt.


Kommentarer
Postat av: ANNA

Gör din egen sugar paste, jättelätt! Det gjorde jag till Tobbes tårta :)

2011-03-02 @ 19:20:23
URL: http://ettsmultron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0