onsdag

Jaha då va det sista lediga dagen denna veckan, det går så fort så även att man har gjort saker hela tiden så har man mycket man behöver göra fortfarande. Men idag lämnar jag hemmet för lite shopping med Cattisgumman:) Sen vid 5 ska jag träffa Anja för lite träning, ska köra rejält slut på mig eftersom jag inte varit där på 6 dagar men har kört lite träning hemma men blir ju inte samma sak.

Men ändå verkar det som att jag går ner, har ätit mycket onyttigt under dessa dagar men ändå är 2 cm från midjan borta:) Like that!!

Men min tårta blev visst väldigt populär även att den blev misslyckad så är den slut nu:) Först kom Hanna och Jocke som första försökarna och tyckte om den sen bjöd vi hit Tims föräldrar på kvällen och dom gillade den. Ted ville ha en bit till jobbet idag så skickade med Tim en bit:) Och så fick en annan från Tims jobb den sista lilla biten.
Syrran har en bit jag ska ge henne innan jag träffar Cattis.
Trodde inte den skulle gå åt så fort men det va ju skönt:)

Inte sovit alls bra i natt, gick och la mig vid halv 12 men gick inte att somna tankarna flög runt så gick upp och satte mig här vid datorn och kollade runt lite. Sen gick jag och la mig vid 1 igen men fortfarande svårt att somna men till slut gick det så är trött idag.

Kan inte förstå varför jag inte kan sluta tänka på några saker, det är säkert för att jag skäms över det men borde jag inte göra då det inte va mitt fel men bryr mig väl för mycket om vad andra tror om mig.

Men säger bara såhär det som hände va något som aldrig hänt innan och därför vet jag att nått gjordes som inte jag kunde rå för.

Hade/har i alla fall de bästa människorna runt mig som tyckte att jag inte ska skämmas för det eftersom det inte va mitt fel att det blev så.

Talar i gåtor för vissa men då får det bli så för mer sägs inte om detta mer nu!

jag och Cattis <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0