Våffeldagen

Idag är det våffeldagen, ska ni äta våfflor idag?? Det ska vi efter att jag har jobbat.
Jag jobbar 12-18 sen blir det hem till mina föräldrar som bjuder på våfflor:) Har kört ett träningspass här hemma så ska hoppa in i duschen för svetten rinner som fan men är nöjd med min insats:)

6 timmars jobb kvar sen är jag ledig i 5 dagar:) Så skönt och ska göra mycket, ska försöka mig på att göra en tårta för att öva till mitt 25års kalas:)

Jag bara väntar nu på att Hanna ska ha bäbis, ska bli så kul och så man får veta vad det är för kön så man kan köpa kläder snart;) hehe
Kan ju tro att det är jag som ska ha barn men nej inte än på ett tag men kul att köpa babykläder för finns så söta saker:)

Vill rekommendera ett torrshampoo till er som jag har, tycker det är riktigt bra och håret blir som nytvättat och lent:)  Det ända är väl att det luktar som en parfym jag kommer ihåg sen gymnasiet men den gör inte så mycket så bra som detta funkar:)

Det är Lee Staffords poker straight Dry shampoo och kostar 80:- på kicks, testa det superbra:)


Kommentarer
Postat av: Hanna

I helgen ska bäbis ut! Punkt slut! ;) O så tänkte jag äta lite tårta hos dig också innan ;)

2011-03-25 @ 10:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0