1:a advent

Ja det är det ju idag och 8 plusgrader, blås och regn... inte normalt!!
Men har ändå lite julkänsla har fått upp alla gardiner och ljusstakar, väntar bara på att det ska bli lite mörkare så jag kan tända allt:)
Har bakat idag, det blev en mjuk pepparkaka med glasyr över med lingon som jag ska ta med till mamma och pappa sen:)
Sen håller jag på med att göra egna tryfflar men formarna tog slut så det får stå i kylen.
Väntar på att mamma och syster kommer en sväng:)

Tim är på bortamatch med sitt lag i Karlskrona så hoppas det går bra, så när han kommer hem åker vi till skogen till mina föräldrar:)

Bara 5 dagar kvar tills vi åker:D



Kommentarer
Postat av: ANNA

Va gott det ser ut, du är så duktig! :)

2011-11-30 @ 19:01:02
URL: http://www.chuschine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0