Anmält mig till en distanskurs

Ja nu har jag gjort det och får se om jag kommer in, jag känner att jag måste ta tag i min framtid och något jag skulle vilja jobba med om jag inte har möjlighet att fortsätta som dekoratör efter detta vikariatet så är det inredare, jag har en stor passion för inredning och kollar på hus dagligen för att se olika stilar och planlösningar.

Min syster och hennes sambo bygger hus och har sedan jag fick veta hur planlösningen såg ut så har jag inrett rummen i mitt huvudet även om jag inte har något att säga till om så gör jag det ifall de vill ha hjälp. Mammas uterum har jag inrett i huvudet och fått säga till om lite saker:)
Vårt hem har jag mest bestämt vilka färger och möbler sen beror ju allt på pengar så man har ju inte kunnat inreda helt som man velat så man tar lite då och då när man har råd:)

Så har anmält mig till distanskurs på Linnéuniversitet som heter Bostadens utformning så här står det om kursen:

Bostadens inre miljö skapas huvudsakligen utifrån funktionalitet, men personlig stil har en given plats i sammanhanget. Kursen ger grundläggande kunskaper om bostadens utformning, planlösning, möbel- och inredningsdesign.
Utifrån kunskapen om hur bostaden utformas får du användning för din kreativitet i genomförandet av en uppgift där du presenterar produkter eller lösningar för den inre miljön. I kursen ingår föreläsningar, seminarier och studiebesök. Kursen genomförs som distanskurs kompletterat med campussamlingar.

Söktermer: Inredningsarkitektur, Arkitektur, Bygg-/byggnadsteknik

 


 


Kommentarer
Postat av: Anja

Låter jätteroligt, gumman! Håller tummarna <3

2011-11-22 @ 18:39:29
URL: http://cakesbyanja.blogg.se/
Postat av: ANNA

Bra jobbat!! Håller tummarna :)

2011-11-23 @ 05:32:46
URL: http://www.chuschine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0