Buzzadorkampanj

Hämtade mitt paket från Buzzador igår som innehöll en ny slags eltandborste som ska göra tänderna vita, så nu har den stått på laddning sen igår så ska borsta tänderna nu innan jag åker till jobbet.

Ni som inte vet vad Buzzador är så är det en hemsida där man går med i och så får man via email olika kampanjer man kan anmäla sig till och få hem nya produkter man ska testa och "buzza" om och berätta för sina vänner och se vad man tycker om den.
Har varit med i kampanjer om nya produkter från knorr matlagning och ny tandkräm och lite andra, kostar inget att vara med men vissa kampanjer handlar om att man får köpa en ny produkt som man ska testa för mycket reducerat pris, som denna tandborste som jag nu är med och testar:)

Vill du gå med så gå in via denna länk Buzzador. Skriv in vem som tipsade dig, mitt användarnamn är izza_


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0