Shoppinghelg:)

Ja mycket shopping på gekås har det blivit mellan fredagen och lördagen:) Va iväg med syster och hennes Pelle så vi sov på ett vandrarhem 8 km från Ullared som heter Liahof, jättefint men så fick man veta att det har varit en gammal psykvård och illegal invandrarbostad så när vi kom dit när det blivit mörkt och såg den stora byggnaden upplyst då började man tänka på amerikanska skräckfilmer hehe.
Men det va väldigt fint renoverat med många speciella tapeterna och kristallkronor överallt.

Nått som gjorde mig väldigt arg va när jag gjorde det dumma misstaget på gekås att inte ta en sak jag va osäker på istället för vänta lite.
Jag har ju letat efter en taklampa till vårt vardagsrum i över ett år och det är ju inte billigt med lampor och så ser jag en lampa som va jättefin och kostade bara 499:- och då tvekar jag och väntar så klart va den slut när jag kom tillbaka för att hämta den så ville bara åka hem:( Syster kanske ska dit med några om 2 veckor (hoppas jag) så då får hon kolla om den kommit hem igen:)

Annars hittade jag lite fina saker och så klart en "onepiece" så ligger här hemma nu och myser i den efter en dag med farsdagfirande så man mår illa av all mat:(

I morgon är det jobb igen, helgerna går så fort.

Här är lite bilder från boendet och min lampa:)


Kommentarer
Postat av: ANNA

Åh, det är så typiskt.. Man ska alltid gå på sin magkänsla! :)Det ser ut som att ni har bott fint :)

2011-11-13 @ 19:10:11
URL: http://www.chuschine.se
Postat av: Anja

Låter som ni haft en kanonhelg :-) synd med lampan bara.. Kram!

2011-11-13 @ 20:51:06
URL: http://cakesbyanja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0