full fart:)

Ja idag slutade man vid 14 så sen va det bara hem fika med mamma och snart kommer Hanna och lilla Tilda så drar vi till Kalmar och kollar lite och fikar sen se på när Lenhovda spelar mot Kalmar i Kalmarishall.

I morgon är jag ledig så är skönt men bara för att jag inte brukar göra det annars så har jag hela veckan legat en dag före alla så igår trodde jag det va torsdag och idag tror jag det är fredag hehe. Jobbar 09.30-17 på lördag så därför jag är ledig i morgon:)
Sen tyckte Linda och Tina från jobbet att vi skulle på O'learys i morgonkväll men blir rätt lugnt då jag måste ta bilen till jobbet på lördag.

Tim är iväg hela helgen då han är i Växjö på tränarutbildning så får se vad man hittar på i helgen:)

hmm undra vart Hanna tagit vägen?? Nu kom hon hehe bara för det så hej svejs:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0