Jäkla arm!

Ja jag börjar bli väldigt trött på värken jag har i min högra axel! Har haft det sen jag va i sthlm första helgen på semestern så är nästan precis 2 månader sen nu.
Trodde att jag hade fått en smäll på muskelfästet i axeln efter att jag och Anja sprang i dom där bollarna på vattnet, även att det inte gjorde ont när man rullade runt där så small det rätt bra när man ramlade pladask.


När vi hade kommit hem efter det började jag sakta känna av axeln och sen kunde jag inte lyfta den högre än 90 grader innan det hög till så kunde inte använda den alls typ då det gjorde jävligt ont.
Nu kan jag i alla fall lyfta på armen men gör ont när jag använder den så man biter ihop dagligen när man jobbar och lyfta på ett antal kilo tunga dockor är inte skönt kan jag säga;)

Borde kanske gå till läkaren med den men vill inte riskera att han kanske skulle få för sig att sjukskriva mig för det har jag inte tid med då en redan kommit tillbaka efter sjukskrivning så vill inte lämna alla i skiten då vi har att göra.

Man blir så trött också för att man vill träna med vikter men det går inte för gör för ont i axeln, när jag har skivstången liggande på axlarna när jag ska göra benböj och då håller jag bara skivstången där men själva sättet jag måste hålla på funkar inte så är jävligt frustrerad på att inte kunna köra vikter:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0