Namnsdag

Ja visst har jag det idag:) Visste inte ens om det men fick sms av min goa vän Rickard som grattade mig så Tack Rickard:)   

Har tränat precis och duschat så nu blir det vila i soffan och sen äta för vid 14 börjar jag jobba, man va lite slut i huvudet när man kom hem igår efter 12 timmars jobb men det gick bra men när man väl kommer hem så skadar man sig så man blev yr:(
Jag är ju oftast den som tvättar hemma ( no shit sherlock hehe) så jag skulle slänga i sista tvätten i tvättmaskinen men så när jag reser mig upp slår jag huvudet i torktumlarluckan (står över tvättmaskinen) av någon anledning så va den öppen (Tim är inte så värst duktig på att stänga luckor och lådor efter sig ska ni veta) så jag vacklar omkring snurrig och illamående jävlar vad ont det gjorde:( Så har en bula mitt på huvudet som ömmar idag, jädra Tim;)


Kommentarer
Postat av: Anja

Grattis, grattis :-) jäkla Tim, slå honom!! ;-) hoppas det känns bättre nu gumman.

2011-09-14 @ 17:56:15
URL: http://cakesbyanja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0