Nyheter i hemmet:)

Jaha då va denna helgen slut då, det går så fort men denna helgen har man i alla fall hunnit lite.

Tim och jag va i Kalmar igår, jag köpte nya jeans med hög midja på Cubus dom va jättesköna och har bara 2 jeans hemma jag kan använda just nu så behövde ett par till.

Sen va vi på Jysk där jag köpte ett nytt soffbord, vi va så trötta på att ha så mörka möbler så nu blev det ett enkelt vitt bord så mycket finare nu, jättenöjd:)
Sen köpte vi nya kapslar till kaffemaskinen, 2 kaffelådor och så köpte jag faktiskt en låda  med chai tea latte det är så jäkla gott men inte som när man beställer på cafe men inte långt ifrån:)
Tim köpte det nya Gears of War 3 så han spelar för fullt, jag har fortfarande inte lärt mig krigsspel tycker det är skitsvårt jag fastnade för Assassins Creed det är mer typ av spel jag gillar med massa olika uppdrag och sånt men ska försöka lära mig detta också:)

Sen när vi shoppat klart så gick vi till Stekhuset vid hamnen och åt en god middag, förrätt och varmrätt:) Efterrätten blev hemma i soffan framför 2 filmer vi fixade hem:) Det blev denna gången Rio och Sucker Punch det va bra filmer och god glass också:)

Blir snart film igen har hemma Super 8 se hur bra den är:)

Medan Tim va iväg idag på match med sina små pojkar så fixade jag med vårt nya soffbord och när jag skulle lyfta upp det så högg det till bak längst ner i ryggslutet så visste inte vad jag skulle göra, tänkte fan inte ryggskott!! men är nog bara en nerv som är i kläm eller en kota som hamnat snett för hugger till som fan i vissa lägen men just när det hänt så kunde jag varken sitta stå eller ligga utan att det högg som fan hehe jädra kropp man har nu är höger arm och rygg ur funktion inge bra:P Men bara att köra på.

ha en bra söndagkväll.

Lite bilder :





 


Kommentarer
Postat av: Sofie

Dumma rygg gumman! Lider med dig.

2011-09-25 @ 20:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0