Nyklippt:)

Ja då va man äntligen nyklipp och man har en frisyr igen, tack Hanna:) varit lugnt på jobbet idag men skördefesten är i helgen så hoppas på mycket folk:)

Nu har vi ett erbjudande på alla jackor 25% på både dam och barnjackor så skynda på och köp vinterjackan innan den tar slut:)

I morgon blir det jobb 9-14 sen äntligen blir det ett pass på gymmet (haft kortet pausat under sommaren då jag inte åkte in extra för att träna i Kalmar så varit pausat till nu 27/9 så i morgon kör vi järnet igen:) Ryggen är bättre känner av det lite när jag sitter och böjer mig ner men inte mycket, smörja på lite zon så går det nog över:) men axeln ger sig fan ta mig inte alls:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0