Nytt i butik

Ja nu denna veckan börjar lite nya kampanjer på Lindex t ex så är vår stickat kampanj klar med massa fina stickade tröjor/koftor och till bra pris:) Vi har t ex en fin stickad poloklänning i 4 färger för 199:- Gå in på vår hemsida och titta vet jag!



Sen har vi ett erbjudande som börjar idag och det är Tag 3 betala för 2 på alla damstrumpbyxor och leggings så skynda innan de fina färgerna tar slut:)



Sen har vi 10% på alla barnjackor så skynda innan storlekarna tar slut, det är nu du ska köpa vinterjackan till barnen innan de tar slut. De flesta kunder har lärt sig att vara tidiga med att komma in och köpa jackor till barnen vissa till och med några veckor för tidigt men dom vet att det är stor åtgång på dom så:)

Det är snart bara 2 månader kvar tills man är på Lanzarote, ska bli så jäkla skönt och så snabbt som hösten kom hit så kommer man behöva det då för sommaren som man älskar fanns knappt i år.

Ville ju också tatuera mig innan dess också men får se om det hinner bli av då man gärna behöver spara lite innan resan och när som helst kommer mejlet från apollo då resten av resan ska betalas så än en gång får jag väl skjuta upp det:(

Nått jag bara måste göra är att klippa mig så snart som möjligt för är trött att inte kunna göra någon fin frisyr som håller hela dan så har det mest i tofs så det blir mer skadat:(

Idag börjar jag jobba 12-19, skulle börjat 9-14 men bytte med chefen men va skönt med lite sovmorgon förutom att Tim tvingade upp mig vid 6 då hans lilltå va uppsvullen så fick hjälpa han med det och sätta på kaffe.
Sen när jag väl va påväg att somna om då ringer han istället och det va en av två gånger;) hehe

Är lite orolig för en sak som jag verkligen inte vill ska hända men förhoppningsvis så är det ingenting annars får man göra något åt det...

Aja min katt är kelsjuk hon har legat hos mig i sängen hela morgonen och nu ligger hon i mitt knä vid datorn, hon bryr sig inte om att jag inte är still med armarna hon ska bara vara i knät:)

Ha en bra dag alla

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0