Tips på hudvård

Sitter vid tvn just nu och kollar på idol och ensam mamma söker, läste precis på aftonbladet om den ena mamman som inte förstod vad hennes ena dejt sa och trodde inte han va svensk men han är ju värmlänning men det klippet från deras dejt så fattade ju jag precis vad han sa men hon verkar vara lite döv/trög;) Avgör själva om ni förstår;)
Ensam mamma söker


Har jobbat 9-14 idag lite lagom start på veckan sen blev det en löprunda på 4.64 km men va väldigt segt mina ben kändes verkligen som gele hela vägen så tiden blev 30.15 så inte så nöjd direkt då jag sprungit 5 km på det:(

Måste tipsa er om en ansiktsrengörning jag använder som verkligen rengör ansiktet, har kört mycket ansiktmjölk och ansiktsvatten innan men hur mycket man än gruggade och tvättade så kunde man dra en bomullstuss över ansiktet och se att det sitter smuts kvar.
Men nu har jag hittat en som verkligen gnuggar rent så man känner hur huden andas och luktar fräscht:) Man får en peeling samtidigt så använder den mycket när jag duschar.

Det är Garniers exfobrusher


Den kan både tjejer och killar använda, skitbra säger jag bara:)!!!

I morgon blir det jobb 07.30-19.10 så snart gå och lägga sig tror jag:)

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0