Annandag påsk och ledig dag

Har varit ledig idag vilket va skönt:) Tim och jag åkte in till Stadium igen då dom har haft 25% på allt denna helgen. Vi va där i fredags med och då köpte jag ett par nya löpartights och idag behövde Tim köpa nya träningsskor då hans fivefingers skor spruckit och han måste hålla sig till liknande skor då han tränar crossfit. Så han fick tag i ett par och jag köpte ett par löparhandskar då jag fryser väldigt mycket om mina händer nu när jag är ute och springer. Dessa är vindtäta och håller sig torra:)

Sen sprang vi in på media markt och kollade priser på dammsugare då vår är sönder. Och vi är sugna på Apples MacBook air:)
Köpte ett Xbox spel så jag också har nått kul att spela så köpte Fable 3:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0