Födelsedag

Jaga så va man 25+1 då hehe väldigt jobbigt för mig faktiskt, ville inte fira mig egentligen men för att vara snäll så hade jag fika med min familj och tims föräldrar plus hans farmor:)

Jag hoppas inte Tims bröder tog illa upp men ville inte fira mig och inte ha fullt hus:( Har ju det problemet att jag vill vara alla till lags men funkar inte alltid:(

Sen när alla åkt då tog jag och Tim en löparrunda med paus för crossfitövningar så är riktigt trött i benen.

Va också ute igår med Hanna och Cattis, hade jättekul så tack tjejer:) <3
Man va ju lagom pigg idag då att städa hehe men gick över men flåset va förjävligt mycket sämre efter alkohol så måste ha några vita helger nu och satsa på löpet nu.

Nu äter vi kvällsmat, det blev omelett med bladspenat, grillkorv och kidneybönor:)

Fick en så fin ram med bilder av lilla Maya så den står på finaste plats hemma:)

Och i morgon ska jag äntligen tatuera mig:) wiee:D


Kommentarer
Postat av: ANNA

GRATTIS IGEN SNYGGING! :)

2012-04-16 @ 18:49:32
URL: http://www.chuschine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0