Förberedelser

Ska snart iväg till mina föräldrar på lite påskfirande. Tim är i duschen och vi ska stanna till på donken för lunch då han är lite bakis idag;) hehe hämtade honom i natt så man är lite småseg i bollen:)

Köpte flera kinderägg igår som jag nu skärt bort lock på så jag kan fylla dom sen med vit chokladmousse. Har inte köpt kinderägg på flera år så kul att se vad för små leksaker som döljer sig i dom och en sak av dessa har jag ingen aning vad man ska ha det till, annars va det 2 pussel några bilbilder som ändrar sig när man vickar på dom, vet inte vad det heter. Sen små figurer så lite samma koncept som förr i tiden:)

Hoppas ni har en härlig påsk, idag lyser solen i alla fall:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0