Glad Påsk

Ni får ha en glad påsk, jobbar 12-19 sen vidare till Tims föräldrar på grillning. I morgon är jag ledig, ska bli skönt. Tim har ju 5 dagar ledigt väldigt fuskigt tycker jag själv jobbar jag lördag sen är jag ledig söndag och måndag i alla fall:)

Vikten går åt rätt hålll, sprang 5 km igår och tog helt slut på mig själv så fick en bra tid:)
Sen vägde jag mig i morse så har gått ner 1 kg till på denna sista vecka så ett kg kvar till delmålet på min födelsedag som är om 1½ vecka så det ska gå:)

Sen snart dax att tatuera sig, dagen efter min födelsedag den 15:e är det dax äntligen:)

Hade velat hinna baka lite påsksaker tills ikväll men hinner inte det då jag ska jobba så får väl se om man gör det tills på söndag istället då vi ska hem till mina föräldrar.




cake pops hade jag velat göra och påsk cupcakes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0