"Rainy Day"

Ja idag är ingen utomhusdag kan man ju säga:(
Fick sovmorgon idag vilket va väldigt skönt och när man stiger upp är det mörkare än vanligt då ser jag att det verkligen ösregnar och haglar samtidigt:(
Men när det tog en paus passade jag på att åka till mataffären för att stooorhandla så nu är det gjort och börjat ösregna igen:(
Nu tänker jag sitta inne i soffan tills jag ska börja jobba vid 14.
Skulle egentligen åkt in och köpt ny dammsugare idag men när det är sånt här väder vill man inte ut så får bli på lördag när jag ändå jobbar och har bilen.

Haft mycket energi dom senaste kvällarna så har när det varit reklam på tvn så har jag hoppat upp och gjort nån nytt som diska, tvätta och sånt, rätt skönt när det kommer automatiskt och inte att jag måste.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0