Söndag

Ja då va det söndag igen, det går så fort så man hinner inte göra något förrän nästa arbetsvecka börjar.
Igår va vi på husvisning i Ljungbyholm, bra läge men fan va mycket att göra, man såg att det var en hemmasnickare som varit igång överallt fy fan! Och det ville dom ha 1,3 milj för men skulle bara ge 950 tusen för tar minst 300 tusen att göra i ordning allt. Nytt kök fixa båda badrummen och allt golv i källaren va utrivet så bara betong så nej jag vill inte fixa allt deras skit.

Sen va vi i alla fall en sväng på Modehuset för behövde nya kängor då sulan på min ena känga har gått upp så har nödlimmat, men nu hittade jag ett par jättesköna varma på rean:)
Sen gick vi in på MQ och kollade och hittade en skitsnygg tröja till Tim som jag tyckte han bara måste ha så den fick han av mig i alla hjärtan + förlovningspresent:)

Nu blir det film och kaffe i soffan:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0