"Bad update!"

Ja just nu kan jag inte använda min bloggapp på mobilen för uppdateringen av den fungerade inte vilket dom inte informerat om och visste att systemet inte skulle fungera. Hade jag vetat att det inte skulle fungera så hade jag aldrig uppdaterat appen men nu är det gjort och bara för det så kan jag väldigt sällan blogga för nu är man ju knappt hemma och tar bilder med mobilen.

Mycket klagomål har kommit in till blogg.se men ingen ansvarig verkar vilka ge någon respons att dom jobbar på det eller vad som händer utan dom är bara knäpptysta, ansvarsfullt verkligen!

Men nu är jag hemma och har fått mejla över mina bilder från mobilen till datorn för att kunna blogga.

Idag har Tim och jag bara tagit en spontandag i Kalmar då det är marknad i stan och vi ville göra saker och inte ligga på stranden hela dagen så gick runt där och åt och kom presic hem och är väldigt trötta så ikväll blir bara lugnt och kolla på film:)

Här är lite inköp jag gjort den senaste veckan:) Väntar på att få en några saker fortfarande.


En som gör egna såna här örhängen och tycker ju om döskallar så blev en sån:)

En mascara från Dior som är väldigt bra tycker jag.

Lite fler döskallar:) letat efter denna så nu har jag den.

Och dessa köpte jag idag då jag inte har några hörlurar till min mobil då dom konstigt nog försvunnit, jäkligt bra ljud är det i dom och bara för 199:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0