Helgen

Hej på er alla,
nu äntligen är jag här igen efter en intensiv första vecka på jobbet med 45 timmar jobb i äcklig värme.
Skönt att man är ledig om helgerna nu under semestertider i alla fall så man kan sova ut:)
Jag har varit själv här hemma sen i torsdags då Tim är i Götet och kollat på Bruce med ett killgäng så han har haft det bra även att det verkligen regnat där då jag läste på facebook av en kompis som också är där, dom fick evakurera Nordstan pga översvämning och sen såg jag det på aftonbladet så fan vad det regnat där. Och här har det varit fint väder så jag ska ju inte klaga;) Jag har haft det rätt bra själv bara tagit det lugnt och göra det jag känner för.
Förstår inte när båda är hemma en helg då får man sån panik att man måste hitta på nått, man kan ju inte sitta hemma en hel helg. Men när jag är själv är det de ända jag känner för.. konstigt.
Även att man fick flera inbjudningar till fest och utgång och sånt så tackade jag nej för va verkligen inte sugen.
Och så fort den andre åker iväg då frågar alla, ska du ut i helgen då? Varför måste jag det?? Det kan jag göra när han är hemma också det stoppar inte mig alls. Men man är inte alltid sugen på att gå ut heller.
Jag är inte låst hemma bara för att min andre hälft är hemma that's it!

Så igår åkte jag hem till mina föräldrar där hela familjen va och så Marianne (mammas kusin vars man gick bort nyligen), så vi åkte ner till den aktivitetsgård som finns där och fikade och spelade minigolf. Men jag vann inte så det glömmer vi;)
Sen gick vi hem och grillade, sen åkte jag hem. Nu har jag laddat upp min dagliga detoxkur som jag ska ha under dan:) Förklarar mer sen.

Ha en bra söndag!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0