Detoxkur

Efter en 4 veckors semester med bara en massa god mat och dricka och ingen träning så samlar man ju på sig mycket slaggprodukter i kroppen som är svåra att bli av med och då är det bra att köra en utrensningskur ibland, så nu kör jag en 20 dagars kur som jag började med i tisdags och har redan gått ner ½ kg så man fattar ju att man samlat på sig;) Man ska undvika kaffe, snabbmat, alkohol och rött kött under tiden då detta är stor orsak till bildning av slaggprodukter i kroppen.
Men alkohol har jag inget sug efter ändå just nu då hela förra veckan (sista semesterveckan) drack man typ varje dag förutom söndag så nu får det va lugnt med det:)

Men i alla fall så finns detoxkurer att köpa i Life butiker i både tablettform och flytande. Jag har testat tabletter innan men inte fått nån effekt men hon i butiken sa att tabletter är svårare att få rätt effekt på då man glömmer att dricka mycket vatten.
Så testar nu flytande vilket är rätt bra då man ska blanda 12 ml i 1½ liter vatten och dricka under dagen, så har med mig min flaska till jobbet och dricker under hela dan:) Smakar persika och citron:)

Har du en förkylning som verkligen sitter i länge och är trött så rekommenderar jag detta då det kan bero på mycket skit i kroppen.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0