Stranden idag

Idag fick man sovmorgon medan Tim åkte till gymmet vid 8, sen så va de så fint väder så vi packade picknick
Väska och drog till Öland. Nu sitter jag vid crossfitgymmet då Tim ska köra ett pass vid kvart över 5. Så sitter här med min frukt och gottar mig:)

Hela helgen har varit härlig då på fredagen vi satt på krögers och drack och pratade. Sen va Tim och jag i Kalmar i lördags då crossfitgänget skulle visa upp sig på stan och prata om träningen. Sen på kvällen åkte jag till Sofiestumpan och drack sen gick vi ut så va en väldigt rolig kväll:)
Men bakis igår så inte förrän vid 2 tiden när jag fått i mig mat mådde jag bra så då va det bara att städa och handla då äntligen min bästa Anna och simon kom och grillade på kvällen. Så underbar helg:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0