God Morgon

På er alla!
Sovit gott? Ligger fortfarande i sängen vill inte gå upp för är så skönt och så känner jag att träningsvärken är förjävlig idag!
Är ledig idag så ska ut till mina föräldrar och fortsätta måla uterummet, bara listerna kvar.
Igår skulle jag jobbar bara 2 1/2 timme för sen skulle jag iväg på husvisning men slutade med att jag jobbade 1 timme sen resten av tiden satt jag i fikarummet:(
Blev helt svimfärdig, andfådd och illamående så kunde knappt stå. Skakade som jag vet inte vad.
Helt plötsligt spydde jag som en gris så uteslöt att jag hade fått blodtrycksfall som jag kan få ibland.
Efter typ 1 1/2 timme vågade jag sätta mig i bilen.

Vi konstaterade att det troligtvis va matförgiftning då jag hade ätit rester innan jobbet och tagit de kokta grönsakerna som stod i en kastrull på spisen sen nån dag sen.

Och huset är vi nog intresserade av, vi såg möjligheter med det risken är bara att va nog många fler som va intresserade så priset kommer stiga över vårt maxbud men vi får se.

Nähä upp och hoppa.


Kommentarer
Postat av: ANNA

Usch stackars, fy va hemskt :( Men va spännande det låter med huset!!

2012-06-09 @ 20:05:56
URL: http://chuschine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0